niedziela, 22 maja 2016

TRENDY Wiosna/Lato 2016

Cześć :) 

Jakiś czas temu postanowiłam dodać post z trendami na wiosnę/lato 2016. 
Niestety nie mogłam go wcześniej napisać z powodu braku czasu.
Teraz będę pisała posty systematycznie :) Aby napisać ten post przejrzałam różne raporty,
 pokazy mody i artykuły. Dzięki temu macie w kapsułce to co będzie modne na okres wiosenno-letni. Chciałabym też zaznaczyć, że nie jest warto 
ślepo podążać za modą i nosić rzeczy tylko dlatego, że są modne w tym roku. Nie róbcie tak! Wybierajcie co wam się podoba, to w czym się dobrze czujecie. 

      Pamiętajcie, że swoim ubraniem, stylem wyrażacie siebie, swoją osobę, charakter.



 TRENDY:


Odkryte ramiona.

Pierwszym są odkryte ramiona, czyli tak zwany hiszpański dekolt. Moim zdaniem są bardzo efektowne. Ten trend powinien się spodobać każdej z was, ponieważ jest to sposób na bardzo subtelne i kobiece stylizacje. W latach 90 ten trend cieszył się ogromną popularnością. Natomiast należy uważać, ponieważ kobiety, które są dosyć szerokie w ramionach nie powinny nosić tego typu bluzek. 
Chociaż uważam, że odpowiednio dobrana bluzka np. z falbanką rozwiąże problem. Trzeba się trochę pobawić modą !


1.KLIK 2.KLIK




Jeansowa spódnica

Denim jest dalej jak najbardziej modny to tak jak z "małą czarną" nigdy nie wyjdzie z mody! Nawet taki stary przetarty jeans jest bardzo modny. Uważam, że zakup takiej spódniczki to inwestycja na lata. 
Takie spódnice można zestawić z wieloma ubraniami! Możesz stworzyć elegancką jaki i sportową stylizacje. W każdej spisze się świetnie ! :)


1.KLIK 2.KLIK



Romantyzm

Teraz w każdej sieciówce znajdziecie rzeczy z koronki, delikatne, zwiewne. Nic dziwnego, ponieważ jest to kolejny trend tego sezonu. Uwielbiam stylizacje, które powstają dzięki takim ubraniom. Koronka pięknie przyozdabia kobiece ciało. Kojarzy się z delikatnością i pięknem.

Koronkowe znajdziemy zarówno zwiewne sukienki w klimacie boho, projekty retro, którym towarzyszą kwiaty, ale również mroczne kreacje wpisujące się w gotyk i odniesienia do czasów wiktoriańskich. Wybierzcie styl który wam odpowiada, który lubicie i bawcie się modą! Ale pamiętajcie róbcie to z głową. Nie przesadźcie.


  
1.KLIK 2.KLIK


Pasy

Kolejny trend przychodzący jednak z małą zmianą to pasy. Bezpieczne połączenie czyli czarno-białe pasy pójdą w odstawkę. W tym roku sieciówki będą staiwć jednak na mieszanie kolorów. W większości znajdziecie ubrania w kolorowe paski. Mieszanie kolorów, bawienie się zestawieniem będzie bardzo modne.




1.KLIK 2.KLIK


Wiązanie

Myślę, że każda z Was zauważyła już ten trend. Rzeczy z wiązaniami znajdziemy praktycznie wszędzie. Mowa tu głównie o butach i bluzkach.
Mi ten trend przypadł do gustu także jestem jak najbardziej za!



1.KLIK2.KLIK




Myślę, że pokazałam wam takie podstawowe trendy w tym sezonie. 
Oczywiście ten temat nie został wyczerpany. Przyznam szczerze, że ten wpis pochłoną dużo czasu ale jestem zadowolona. :)



e-mail: nika22072000@gmail.com

1 komentarz:

  1. Poklikałam i zauroczyła mnie pierwsza, biała sukienka. Ja pomimo drobnej budowy złe czuje się w odkrytych ramionach 😞

    OdpowiedzUsuń