poniedziałek, 9 maja 2016

Porównanie sypkich pudrów z niższej półki :)

HEJ :)

Sporo się zastanawiałam nad dzisiejszym postem. Nie miałam pojęcia co was może zaciekawić. Ostatecznie postanowiłam dodać post o mineralnych pudrach.
A mianowicie o "Fixing powder" z wibo oraz  "High Definition, Bamboo fixer powder" z HEAN. Ja osobiście nie jestem miłośniczką sypkich pudrów. Używam ich, 
kiedy mam więcej czasu na makijaż, ponieważ nakładając je szybko niestarannie potrafię się nieźle ubrudzić. Przez to, że moim zdaniem są dość ciężkie w aplikacji.





 Na pierwszy ogień idzie:

"wibo Fixing powder"




Opakowanie- Moim zdaniem dosyć solidne. Nie otwiera się sam w torebce. Ma bardzo ładny wygląd zewnętrzny.
Odcień- Każdy znajdzie odpowiedni dla siebie. Czasami zostawia delikatne jaśniejsze smugi, aczkolwiek mi to nie przeszkadza, ponieważ łatwo je usunąć.
Trwałość- Po 2-3 godzinach wymaga drobnej poprawki.
Cena- ok 10 zł
Dostępność- Rossmann
Podsumowanie- Jak na taką cenę to puder świetnie się spisuje. Polecam przetestować! 
Moja ocena- 5/5





"HEAN High definition bamboo fixer powder"





Opakowanie- Ładnie wygląda i solidnie zrobione. 
Odcień- Dostępny w dwóch odcieniach. Wzięłam w ciemniejszym ponieważ nie był dostępny jasny i pomyślałam, że będzie na wakacje. Niestety zawiodłam się odcień "NATURAL BEIGE" jest strasznie pomarańczowy i nawet na opaleniznę się kompletnie nie  nada. Co mnie kompletnie do niego zniechęciło..
Trwałość- Utrzymuje się 3-4 godziny.
Cena- ok 15-17 zł
Dostępność- Mintishop
Podsumowanie- Dosyć fajny, ale niestety trzeba bardzo uważać na odcień
Moja ocena- 2,5/5



Dziękuję za przeczytanie posta :)  Mam nadzieję, że się spodobał.

instagram: veronicallmee
e-mail: nika22072000@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz