poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Denim skirt NA-KD

Cześć! Proste i klasyczne połączenia to dla mnie strzał w dziesiątkę! Dzisiaj postawiłam na jeansową spódniczkę w połączeniu z białą bokserką, która pasuje dosłownie do wszystkiego.  Do tego mój nowy nabytek, czyli buty.  Jestem w nich totalnie zakochana. 

Ostatnio pogoda nas rozpieszcza i na szczęście możemy wykorzystać  końcówkę wakacji w stu procentach. Nie mogę uwierzyć w to, że już niedługo powrót do szkoły i rozpoczęcie nauki ale każdy musi przez to przejść.

Spódniczka jest ze strony NA-KD. Możecie tam znaleźć również ubrania znanych marek takich jak Tommy Hilfiger, Ck, Levi's, NA-KD.
Z moim kodem macie aż 20 % - "weronika20pl" - Na-kd.com/pl














buty - H&M
spódnica - NA-KD
zegarek - Royal 



instagram: veronicallmee
facebook: veronicallmee.
e-mail: veronicallmee@gmail.com

45 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) uwielbiam dżinsowe spódniczki :)
    pozdrawiam cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Spódniczka jest super :D
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie spódniczki, Twoja jest super ;)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sandałki ;) Bardzo ładnie dopełniają całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, spódniczka podkreśla twoją figurę :) Najbardziej wpadły mi w oko sandałki! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sandałki!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka! Uwielbiam jeansowe ubrania ;p
    Pozdrawiam xxx

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetną masz figurę, zazdroszczę! Super stylizacja ;*
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. I absolutely loved this outfit! You look so good!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the denim skirt... super sexy!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, podoba mi się.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post :)
    Here is my answer of course follow for follow. I just follow you, please follow back
    www.minniearts.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dżinsowe spódniczki zawsze wyglądają super! śliczna stylizacja :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  15. I love denim skirts, i think they are my favourite
    they are so easy to combine with everything!! :) plus this one
    you are wearing is stunning :)
    i was wondering if you would like to follow each other's blogs?
    :) so we can stay connected! let me know!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają te sandałki i spódniczka też jest mega! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestaw uwielbiam takie zestawienie jak biel i jeans! <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądasz! świetny letni zestaw :*
    Obserwuje kochana :)
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja! Spódniczka najbardziej mi się podoba :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeansowe spódniczki bardzo lubię. Pasują niemal do wszystkiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta spódniczka jest śliczna! Pięknie podkreśla Twoją figurę :) Sama często zamawiam na na-kd, więc kolejnym razem skorzystam z kodu :)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Taaak, butki są super :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. No ta spodniczka jest boska<3 robi cala robote :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna spódniczka!

    http://nonstopyou.blogspot.com/2018/08/nowa-ksiazka-letters.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna ta spódnica!
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fakt, że powracamy do szkoły nie jest dla mnie tak bolesny, najgorszy jest powrót do internatu he he Co jak co, ale w domu jest najlepiej :D
    Stylizacja w moim guście. W swojej garderobie nie mam jeansowej spódniczki, może czas to zmienić.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna spódniczka :) najbardziej podobają mi się sandałki, choć sama ich nie nosze, częściej kupuje buty bardziej z tych wygodnych ;) ale takie sandałki na obcasie bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do wzajemnej obserwacji :)
    simplelifedesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Suer stylówka <3 Spodniczka mega *.* Niestety pewnie droga :D <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń