poniedziałek, 6 czerwca 2016

Lakier "lovely exotic color"

Cześć!

Dawno na blogu nie pojawiały się nowe wpisy, co było spowodowane głównie brakiem czasu. Na pewno każda z Was wie, że koniec roku kończy się również poprawianiem ocen i zaliczaniem sprawdzianów. Tym bardziej jak jesteśmy ostatni rok w danej szkole i chcemy wyjść z jak najlepszą średnią.

Dzisiaj przychodzę do was z krótką recenzją lakieru do paznokci który mnie bardzo pozytywnie zaskoczył oraz który moim zdaniem będzie świetnie wyglądał na paznokciach w okresie letnim. Kiedy nakładamy na paznokcie nieco odważniejsze kolory niż zazwyczaj zimą.




"Lovely exotic color "

Jest to lakier z niższej drogeryjnej półki, przez  co nie miałam wobec  niego zbyt wielkich oczekiwań. Natomiast wbrew pozorom zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Kupiłam go na ostatniej promocji w Rossmannie. Szczerze mówiąc nie zastanawiałam się nad nim długo. Chwyciłam szybko i uznałam, że będzie to idealny kolor na lato. Jego cena wynosi ok. 8zł. Pojemność wynosi 8ml.



Plusy:
-Gama kolorystyczna, ponieważ można znaleźć również inne neonowe kolorki
-Konsytencja
-U mnie się trzyma ok 3 dni
-Cena jak za jakość jest ok
-Dosyć szybko wysycha
-U mnie potrzebne są dwie cienkie warstwy ale absolutnie mi to nie przeszkadza

Minusy:
-nie dostrzegłam


Na paznokciach prezentuje się tak. Niestety kolor jest troszkę przekłamany.


Na opakowaniu jest napisane, że można go stosować wyłącznie na sztuczne paznokcie. Natomiast ja maluje pod niego cienką warstwę odżywki i jest okej.

instagram: veronicallmee
e-mail:nika22072000@gamil.com

2 komentarze:

  1. Też stosuję te lakiery do sztucznych paznokci na moją naturalną płytkę :D Świetne kolorki mają i wcale nic się nie dzieje z paznokciem :)
    https://aladejewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń