piątek, 18 maja 2018

Wzorzysta sukienka | NA-KD


Dzisiaj dość nietypowa stylizacja. Jeśli śledzicie mnie na bieżąco na instagramie to na pewno już wiecie, że tą sukienkę wybrał mi chłopak. Kiedy zobaczyłam ją na zdjęciu byłam bardzo sceptycznie nastawiona. Nie przypadła mi do gustu w ogóle. Ostatecznie  pomyślałam, że warto wypróbować coś nowego, co w rzeczywistości może okazać się lepsze. Po otworzeniu i przymierzeniu paczki z sukienką przepadłam... Jest piękna! Na co dzień unikam sukienek, zdecydowanie stawiam na wygodniejsze ubrania. Ale kto czasami nie lubi poczuć się chociaż troszkę kobieco?

















































Sukienka: sukienka NA-KD
Buty: Brilu.pl


Facebook : Veronicallmee.
Instagram: veronicallmee 
e-mail: veronicallmee@gmail.com

27 komentarzy:

  1. Ma piękny kwiecisty wzor! Uwielbiam wszystko co ma flower print❤️ Pięknie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ma piękny wzór ;) I masz śliczne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio bardzo modne są tego typu sukienki, sama kupiłam podobną, tylko trochę krótszą.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:) Do twarzy Ci w tych kolorach. Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest cudowna! Właśnie ostatnio kupiłam sobie, bardzo podobną!
    uwielbiam motyw kwiatów na ubraniach♥
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful dress! I follow you :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dosyć nietypowa, rewelacyjna sukienka :) Bardzo mi się podoba i uważam że wyglądasz w niej zniewalająco i pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie mi sie ta strona wyswietla na facebooku dosc czesto, nie sadzilam, ze takie fajne rzeczy tam maja! super! <3

    https://medycynawgkanarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam <3 niektóre ubrania to perełki. Trzeba jednak uważać na rozmiarówkę <3

      Usuń
  9. Sukienka jest piękna :) Wyglądasz w niej zjawiskowo.
    Pozdrawiam i z chęcią dołączam do obserwatorów.
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. what an amazing post dear :)
    have a nice week!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta sukienka! Wyglądasz w niej tak dziewczęco i lekko ale też zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice Post!!
    Please look here at Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń