środa, 11 kwietnia 2018

"Codziennie Fit Tour" | RELACJA

Jeśli śledzicie mojego instagrama na pewno wiecie, że jakiś czas temu spędziłam kilka dni w Trójmieście. Pojechałam tam między innymi na wydarzenie Marty z bloga " Codziennie fit". Marta jest bardzo pozytywną i posiadającą pasję osobą.




Wydarzenie "Codziennie fit Tour" na którym byłam wraz z siostrą  odbyło się w Gdyni 10  marca. Szczerze mówiąc idąc tam byłam przerażona, ponieważ na co dzień nie mam zbyt dużej styczności z aktywnością fizyczną. Od razu na wejściu dostałyśmy paczkę z prezentami od sponsorów (możecie ją zobaczyć na zdjęciach niżej). Po przebraniu się poszłyśmy na hale, gdzie to wszystko się odbywało. Najpierw odbył się trening rozgrzewkowy z instruktorem fitness.  Był poprowadzony bardzo profesjonalnie i dał niezły wycisk. Na przerwie między treningami miałyśmy okazję napić się soków od Body Chief. Potem odbył się godzinny trening właśnie z Martą. Trening łączył elementy cardio, wzmocnienia i aerobiku. Po treningach odbył się wykład o zdrowym trybie życia, z którego bardzo dużo wyniosłam. Na samym końcu miałyśmy okazję porozmawiać i zrobić sobie razem zdjęcia.


W paczce z prezentami znalazły się:
-dwie paczki wafli
-dwa opakowania owsianek 
-peeling bodyboom
-magnez MagB6
-worek z pumy 
-woda


Jeśli Marta zrobi kolejną trasę zdecydowanie wezmę w niej udział. I polecam Wam ją z czystym sumieniem.



instagram: veronicallmee
e-mail: veronicallmee@gmail.com



31 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała wziąć udział w podobnym wydarzeniu. (Upominki- rewelacja!) c:
    blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję Martę na instagramie, ale nigdy nie byłam na podobnym wydarzeniu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym kiedyś wziąć udziału w takim wydarzeniu :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, na pewno bedziesz miała szansę <3 Na pewno wpadne :*

      Usuń
  4. Fajnie, że miałaś okazję wziąć udział w takim wydarzeniu. To na pewno niezapomniane przeżycie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że nie słyszałam o tym wydarzeniu.
    Można tylko pozazdrościć wyjazdu ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, chętnie bym się wybrała na coś podobnego :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Martę i oglądam jej każdy filmik! :) Super, że miałaś okazję wybrać się na jej tour :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kiedyś pojechać na takie wydarzenie, ale organizowane przez Fit Lovers :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ale świetne wydarzenie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sprawa, podoba mi się paczka upominkowa baaardzo :D

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wziąć udział w takim wydarzeniu.
    Wspólny trening musi być niesamowicie motywujący, świetne upominki!


    olivielifestylepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, że mogłaś wziąć w tym udział! Ciekawe rzeczy były w tej paczce ;)

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń