wtorek, 21 listopada 2017

TOP 3 | Produkty do ust


Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ulubionymi kosmetykami do ust. Są tu kosmetyki do pielęgnacji oraz mój "Must Have" o którym powiem za chwilę.



Zacznę od mojej ulubionej szminki, która jest totalnym niezbędnikiem. Osoby, które obserwują mnie na instagramie (KLIK) pewnie doskonale znają ten produkt. Jest to szminka z Golden Rose o numerku 31. Na ustach wygląda bosko <3 Kosztuje ok. 12zł.




Kolejnym produktem jest masełko do ust. Ratuje mnie zawsze kiedy moje usta są w złej kondycji. Przetestowałam już wiele tego typu produktów do ust ale ten to mój zdecydowanie najlepiej nawilża. Jego cena to ok. 11zł




Ostatnim produktem jest cukrowy peeling. Świetnie peelinguje i odżywia usta. Jest bardzo wydajny kosztuje ok. 15zł.



instagram: veronicallmee
snapchat: veronicallmee
e-mail: veronicallmee@gmail.com


12 komentarzy:

  1. Masełka do ust z Nivea są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Golden Rose ♥

    Pozdrawiam ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masełka z Nivea bardzo lubię, choć ostatnio znacznie częściej sięgam po pomadkę z Alterry ;) A tych szmineczek od Golden Rose jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkty :) Miałam do czynienia tylko z balsamem z Nivea.
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pomadki Golden Rose, ale masełka z Nivea niestety mnie uczulają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś pomadkę z Golden Rose i polecam!!!

    Zapraszam cakemonika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo tak, ten peeling jest super! Świetny post! <3
    https://gold-b3rry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń