niedziela, 31 grudnia 2017

Nowości kosmetyczne | #1

Tak jak obiecałam na instagramie przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi. Miałam dodać w grudniu typowo świąteczny post, ale nauka i przygotowania do świąt mnie tak pochłonęły, że niestety nie miałam kiedy.




  Pierwszym produktem który mam Wam do pokazania jest błyszczyk z firmy SEPHORA . Ja osobiście nie przepadam za błyszczykami, natomiast ten mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Nie pozostawia klejącej warstwy i nie ma dużych, rzucających się w oczy drobinek.


Następnym produktem jest tonik z THE BODY SHOP jego cena to ok 50zł. Niestety używam go za krótko, żeby móc cokolwiek o nim powiedzieć.


Kolejnym produktem jest pigment z KOBO, skusiło mnie bardzo dużo pozytywnych opinii na jego temat. Jego cena to ok.10 zł.


Bardzo byłam ciekawa nowości od CATRICE, czyli kolorowych korektorów w słoiczku. Ja mam akurat żółty, który jest przeznaczony to krycia cieni pod oczami. Jego cena to ok. 13 zł


Pudry z ECOCERY to  jedne z najbardziej popularnych pudrów. Aż wstyd się przyznać, że dopiero teraz wpadł w moje posiadanie. Ja akurat posiadam bambusowy. Jego cena waha się 15-20 zł 


Ostatnią rzeczą jest paleta z MAKEUP REVOLUTION.  Zakochałam się w jej odcieniach. Można stworzyć z niej makijaż dzienny i tak samo makijaż bardziej dla odważnych osób.


instagram : veronicallmee
snapchat : veronicallmee
gmail : veronicallmee@gmail.com

8 komentarzy: