piątek, 18 sierpnia 2017

20 faktów o mnie

Cześć ! Dzisiaj przychodzę do Was z nieco innym postem niż zwykle, a mianowicie z faktami. Mam nadzieje, że również przypadnie Wam do gustu i przy okazji mnie trochę lepiej poznacie :)






1. Jestem okropnym leniuchem (staram się z tym walczyć)

2. Posiadam młodszego brata i starszą siostrę.

3. W dzieciństwie byłam uzależniona od słodyczy i dziennie zjadalam co najmniej 3 czekolady.

4. Mój naturalny kolor włosów to ciemny brąz.

5. Nie lubię mleka, sera, oliwek, wątróbki, śledzi, ananasa itp.

6. Szybko się zniechęcam kiedy idzie coś nie po mojej myśli.

7. Nie znoszę zimna, jestem strasznym zmarźluchem.

8. Szybko przywiązuję sie do rzeczy miejsc i ludzi.

9. Uwielbiam spać ! Codziennie rano przynajmniej kilka razy ustawiam budzik o 5 minut później.

10. Moje drugie imie to Maria. 

11. Trenuję pole dance.

12. Uwielbiam pływać.

13. Jestem straszną bałaganiarą.

14. Uwielbiam kolor szary <3

15. Jestem zodiakalnym rakiem.

16. Najczęściej kiedy się denerwuje zaczynam się śmiać.


17. Marzę o własnym gabinecie kosmetycznym :D

18. Uwielbiam jeździć na rolkach.

19. Nie przepadam za oglądaniem filmów.

20. Jestem strasznie uparta.

6 komentarzy:

  1. Punkt nr 7 pasuje idealnie do mnie :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać takie posty ;) Ja też jestem strasznym leniem :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem straszny uparciuch, za to nie lubię szarego koloru... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Very interesting post. I like your blog... kisses

    Follow for follow? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń