wtorek, 29 sierpnia 2017

Rossmann -49% | Pielęgnacja włosów, maseczki do twarzy.



Dzisiaj mam dla Was post z produktami które kupiłam na promocji -49% w rossmannie. Promocja obejmuje odżywki do włosów, pomadki do ust, balsamy i maseczki do twarzy. Ja skupiłam się na pielęgnacji włosów aczkolwiek jedna maseczka wpadła do mojego koszyka.  Zapraszam do oglądania :)







Zacznę od jedynego produktu do pielgnacji twarzy, który udało mi się kupić. Rzadko kiedy używam maseczek jednorazowych, raczej wolę kupić większe opakowanie i dokładniej przetestować produkt. Kupiłam ją, bo uwielbiam maseczki PEEL-OFF i jestem bardzo jej ciekawa. Jej cena regularna to 17 zł.




Drugi produkt, który kupiłam to ampułka do włosów . Skusiłam się na nią  dzięki wielu pozytywnym opiniom w internecie. Cena regularna to 5 zł.




Kolejnym kosmetykiem do pielęgnacji włosów jest wcierka. Używam jej od lat i uwielbiam efekty po jej stosowaniu. W cenie regularnej koszyuje 14 zł.




Uwielbiam testować maski do włosów, daltego w tym poście pojawi się jeszcze jedna . Z tą maską spotykam się pierwszy raz jestem zakchana w jej zapachu. Cena regularna to 18 zł.




Nad zakupem tego produktu nie zastanawiałam się zbyt długo. U mnie olejki schodzą jak "woda", więc postanowiłam się skusić na coś nowego. Cena jego przed promocją to 15 zł. 




Tą odżywkę kupiłam dzięki poleceniu koleżanek. Cena regularna to 10 zł, także szkoda było nie wypróbować :)




Kolejnym produktem jest maska. Jak dla mnie to nowość, jestem bardzo ciekawa. Regularna cena to ok 18 zł.




Ostatnim produktem jest jedwab do włosów. Jego cena regularna to 5 zł.

6 komentarzy:

  1. Fajne produkty :) Świetny jest ten jedwab :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys mialam ta odzywke z jantara i sie dobrez sprawdzila! Sliczne adoecia :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkty te wcierke także lubię i jedwab też jest całkiem fajny - super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie. Kiedy była ta promocja? Czy ja ją znowu przegapiłam?! ;( No cóż, jak się jest gapą przez całe życie, trudno się dziwić, haha ;) Uwielbiam jedwab do włosów na ostatnim zdjęciu! To jedyny kosmetyk, bez którego naprawdę nie wyobrażam sobie życia! Jestem prawie przekonana, że gdybym go nie odkryła, już dawno obcięłabym sobie włosy. A tak, są już do pasa ;) Naprawdę, olejek działa cuda!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń