piątek, 26 października 2018

Pudrowa bluza | sportowy look


Cześć! Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza. Na szczęście udało mi się zrobić zdjęcia w niedziele, kiedy był ostatni słoneczny dzień . W tym tygodniu miałam sporo spraw do załatwienia, dlatego tak zalegałam ze zdjęciami. Mam nadzieję, że mimo wszystko Wam się spodobają.
Jeśli śledzicie mnie na instagramie na pewno wiecie, że powoli się "przełamuję" i kombinuje z różnymi makijażami. Początki w szczególności z "instagramowymi makijażami" nigdy nie są perfekcyjne i idealne, ale jeśli jesteście ciekawi co tam zmalowałam to serdecznie zapraszam : MÓJ INSTAGRAM
















Buty - Adidas
Legginsy - H&M
Kurtka - NA-KD
Bluza - NA-KD


instagram: veronicallmee
facebook: veronicallmee.



5 komentarzy:

  1. Piękna bluza, jednak ten rower.. <3 Genialny ma kolor, mój ulubiony

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Rower genialny! Dodaje mega akcent sesji, bluza jest też fajna.
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  3. If you are looking for luxurious Handbags bearing designer labels, Vitapress.By is the destination to visit. It is a website where you will find genuine leather Christian Doir Handbags of luxury handbags from famed brands like Balenciaga, Celine, Dior,Hermes handbags, Fendi and Saint Laurent among others. And the sale price and high quality has won a great reputation all over the world.Also ,The Rolex Watches It offers free shipping for all orders and countries.

    OdpowiedzUsuń