czwartek, 21 kwietnia 2016

Under Twenty - Anti! Acne - Matujący krem BB

Witajcie!

Sporo się zastanawiałam nad dzisiejszym postem, ale postanowiłam, że dodam recenzję nie dawno zakupionego przeze mnie kosmetyku, a mianowicie chodzi o krem BB z Under Twenty.

Nie planowałam zakupu tego produktu. Po prostu będąc z Rossmannie pomyślałam, że warto przetestować. Tym bardziej jak zrobiło się o nim ostatnio dosyć głośno w internecie.




Produkt prezentuje się tak :) jego cena w Rossmannie to 15.49 zł.




Opakowanie:
Moim zdaniem opakowanie jest bardzo dobrze wykonane, poręczne, urocze i dość solidne.


Właściwości:
-działanie antybakteryjne - nie wiem :(
-matuje - troszkę.
-nawilża - delikatnie
- wygładza - tak
-redukuje widoczność rozszerzonych porów - tak
-redukuje widoczność przebarwień - tak


Mój odcień to 02. Jest idealny do mojego koloru skóry i się świetnie do niego dopasowuje jak mogłyście zobaczyć na poprzednich postach nie jestem typowym "bladziochem". 
Na szczęście nie ma pomarańczowych ani różowych tonów co w wielu podkładach oraz kremach mi bardzo dokucza. Do przykrycia większych problemow skórnych potrzebny jest jeszcze korektor, ponieważ ten produkt może sobie nie dać z nimi rady. Zapach bardzo ładny, delikatny, przypadł mi do gustu. Konsystencja jest dosyć gęsta, na ogół rzadko się z spotykam w tego typu produktach.


Skład:


Zapraszam do komentowania oraz dajcie znać jakie chciałybyście zobaczyć następne posty i czy wam się sprawdził :)

instagram: veronicallmee


5 komentarzy:

  1. Ja akurat nie używam ani podkładów ani kremów bb, cc i tak dalej. Jednak jak byłam młodsza to raz na jakiś czas używałam tej firmy. Sprawdzała sie swietnie :)!
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety muszę używać takich produktów jak podkłady i różnego rodzaju kremy, z powodu dość problematycznej skóry oraz przebarwień ;)

      Usuń
  2. Przy następnych zakupach na pewno zwrócę uwagę na ten produkt. Dzięki! :)
    Pozdrawiam KAMMfashion.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przetestować :) jak za taką cenę to warto spróbować ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń