sobota, 5 maja 2018

Biała koszula | Na co dzień

Cześć ! Ja dziś dosłownie na chwilkę
Ostatnio mam sporo na głowie i ciężko u mnie z czasem. Zdjęcia robiłam dosyć dawno i długo zastanawiałam się czy je wrzucić. Ostatecznie się zdecydowałam.
Majówka zleciała u mnie bardzo szybko i pracowicie. 

Dzisiaj stworzyłam stronę na facebooku na którą serdecznie zapraszam : KLIK
Będę dodawała tam informacje o nowych postach i publikowała wiele różnych innych treści.



Mam dzisiaj dla Was stylizację na co dzień w której pojawiła się biała koszula i bordowe spodnie, które odkopałam nie dawno z szafy. Zaczynam powoli się przełamywać i coraz częściej sięgam po kolorowe ubrania i dodatki. 










koszula: koszula NA-KD
spodnie: Bershka
buty: H&m


instagram: VERONICALLMEE
facebook: VERONICALLMEE.
e-mail: veronicallmee@gmail.com

31 komentarzy:

  1. Klasycznie a za razem stylowo :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Bordowe spodnie bardzo ją ożywiają.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, klasycznie, podoba mi się
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula ;) Klasyka, którą każdy powinien mieć w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio się przełamuję z kolorami ;) Miałam w życiu taki okres, że chciałam tylko stonowane, ciemne barwy, a teraz bawię się, mieszam, dobieram. Zrozumiałam, że jestem osobą, która najlepiej czuje się w kolorach :) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zwyczajna koszula:) JA sama muszę sobie jakąś zakupić, jednak zawsze mam z tym problem żeby znaleźć idealną!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ciężko znaleźć o idealnym kroju i nie prześwitującą :/

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz! Koszula bardzo mi się podoba :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you so much for your commment, Veronica! :) I'm so glad that you liked my outfit with my new furry friend, hehe. Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Śliczna koszula *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasycznie i prosto super ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks a lot :D

    you look fantastic :D I'm new GFC follower. Hope you can follow me back <3

    NEW TIPS POST | THE PERFECT KOREAN BEAUTY ROUTINE. :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam https://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny codzienny look! biała koszula to podstwa w damskiej szafie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasycznie, ale bardzo mi się podoba :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja ❤️
    https://photomodellaurawojewoda.blogspot.com/2018/05/ksiezycowa-dziewczyna.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja, taka elegancka i klasyczna :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Noś, noś kochana kolorowe ciuchy, bo jak nie teraz, to kiedy ? :)

    Świetny zestaw, teraz takie luzaki są najblisze mojemu sercu, bo odkąd urodziłam, robię codziennie kilometry na spacerach z moją małą, więc stawiam głównie na wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna, elegancka ale bardzo ładna koszula :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mój klimat ze spodniami, ale buty genialne!!

    Pozdrawiam cieplutko,
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Biała koszula to dla mnie klasyk, który nigdy mi sie nie znudzi ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń